APMOKĖJIMO METODAI

PAYSERA mokėjimo metodai

Pasirinkę PAYSERA apmokėjimo metodą galėsite patogiai ir saugiai apmokėti už prekes populiariausiomis bankinėmis kortelėmis ar bankiniu pavedimu – būsite nukreipti į savo elektroninę bankininkystę.

Bankinis pavedimas tiesiogiai į mūsų sąskaitą

Atsiskaitykite už prekes atlikdami bankinį pavedimą per savo elektroninę bankininkystę mokėjimą suformuodami rankiniu būdu.  Mokėjimo paskirtyje nurodykite užsakymo numerį.

Sąskaitos rekvizitai:

Gavėjas: MB „PVC produktai”
Įmonės kodas: 305868174
Įmonės sąskaita: LT753500010014383977
Bankas: „Paysera LT“, UAB
Banko kodas: 35000
Mokėjimo paskirtis: Užsakymo numeris

PREKIŲ PRISTATYMAS

Prekių pristatymo bendroji informacija

Užsakyma apdorojame per 5 d.d. Savo užsakymą gausite per 1-3 d. savaites priklausomai nuo esamo kiekio sandėlyje. Visada stengiamės prekes išsiųsti kuo skubiau. Užsakomų prekių pristatymo laikotarpis priklauso nuo užsakomos prekės tipo ir kiekio, visada informuojame apie pristatymo termino pasikeitimus. Tikslesnis prekės pristatymo laikotarpis nurodytas prie trumpo prekės aprašymo. Jeigu norite sužinoti tikslų pristatymo terminą, susisiekite telefonu arba nurodytu el. paštu.

Prekių pristatymas per kurjerį

Prekes pristatome per individualius kurjerius. Prekės pristatomos darbo dienomis bei savaitgaliais, nuo 8.00 val. iki 22.00 val. Apie tikslesnį pristatymo laiką būsite informuoti jūsų nurodytu telefonu prieš prekės pristatymą.

Prekių grąžinimai ir garantija

Garantija

Garantija

Asmeninio vartojimo prekės sąvoka netaikoma elektroniniams komponentams, detalėms, kabeliams, jungtims, maitinimo šaltiniams ir kitiems gaminiams, kuriems garantijos taikomus/netaikomus terminus nustato gamintojas.

Garantija taikoma pagal šiuos nuostatus:

  • Prekę keičiame nauja jeigu ji buvo pristatyta su gamintojo defektu, t.y neveikianti, pažeistu korpusu ar kitais defektais.
  • Eksploatacijos metu sugedusi prekės primiausiai yra tvarkoma, jei remontas techniškai nėra galimas, prekė keičiama nauja tokia pat preke. Jei nėra galimybės pakeisti prekės tokia pat – už prekę pirkėjui grąžinami pinigai.
  • Turint nusiskundimų dėl prekės komplektacijos arba kokybės, apie tai praneškite pardavėjui iškart gavę prekę.
  • Garantija suteikiama tik pateikus pirkimą įrodančius dokumentus.
  • Garantija nesuteikiama jei klientas mechaniškai apgadino prekę.
  • Garantija suteikiama prekę pristačius mums.

Papildoma informacija:

  • suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos terminas skaičiuojasi nuo pirminės prekės įsigijimo datos;
  • visas išlaidas, susijusias su prekės pristatymu dėl garantijos ir prekės pristatymu pirkėjui atgal, apmoka Pirkėjas;

Prašome atkreipti dėmesį, kad į garantinę priežiūrą neįeina:

  • gedimai dėl stichinių nelaimių (pvz. viršįtampių, žaibo, potvynių), gaisrų;
  • gedimai atsiradę dėl naudotojo neatsargumo ir netinkamo eksploatavimo;
  • gedimai dėl netinkamo įrengimo (prijungimo, instaliacijos) ;
  • gedimai dėl elektros srovės tiekimo tinklų sutrikimo;
  • sužalojimai padaryti eksploatuojant (pvz. prietaisas buvo numestas ant žemės, taip pat valymo tam neskirtomis cheminėmis priemonėmis, skutimo įbrėžimai ar kiti mechaninio pažeidimo padaryti defektai);
  • jeigu apžiūros metu prietaiso viduje randami pašaliniai daiktai;
  • defektai, atsiradę transportuojant, kai prietaisą gabena pats klientas ar jo įgaliota siuntų tarnyba.

Nemokamas garantinis aptarnavimas negalioja, jeigu:

  • prietaisą remontavo neįgaliotas techninio aptarnavimo meistras;
  • prietaisas buvo eksploatuojamas nesilaikant vartotojo instrukcijos arba ne pagal paskirtį, ne vartotojo namų ūkyje, o komerciniais tikslais;
  • prietaisas buvo eksploatuojamas netinkamoje aplinkoje;
  • prietaisas buvo sąmoningai sugadintas;
  • prietaisas skirtas neprofesionaliam naudojimui, o buvo įsigytas juridinio asmens.

Prekes garantiniam aptarnavimui Pirkėjas pristato savo lėšomis.

Siekiame, kad mūsų klientai liktų patenkinti mūsų prekėms, todėl geranoriškai sprendžiames, bet kokius nesusipratimus ir užtikriname visapusišką pagalbą po pardavimo. Visada galite kreiptis į mus dėl prekių remonto ir po garantinio laikotarpio.

Prekių grąžinimas

Prekių grąžinimas

www.pvcdurys.lt  pirkėjai (vartotojai) turi teisę nenurodę priežasties atsisakyti prekės pirkimo ir pardavimo sutarties, pranešę apie tai pardavėjui raštu per 14 dienų nuo prekės pristatymo arba atsiėmimo momento.

Prekių grąžinimas negalimas, jei prekė buvo užsakyta pagal specialų užsakymą prieš tai suderinus su klientu, kuris buvo apie tai buvo iš anksto informuotas.

Pirkėjas, įsigijęs netinkamos kokybės prekę, pardavėjui pateikia raštišką prašymą, kuriame nurodo prekės trūkumus ir savo pageidavimą pakeisti prekę arba grąžinti už tą prekę sumokėtus pinigus.Prekės ar jos pakuotės (pakuočių) išvaizdos pakeitimas, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą daiktą, negali būti vertinami kaip esminiai daikto išvaizdos pakitimai. Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

  • Norėdami grąžinti prekę prašome susisiekite su mums el. paštu info@pvcdurys.lt;
  • Sumokėta suma grąžinama ne vėliau kaip per 5 dienas nuo prekės sugrąžinimo;
  • Suma, sumokėta už prekių pristatymą, Pirkėjui nėra grąžinama;
  • Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

Keičiamos arba grąžinamos prekės turi atitikti šiuos kriterijus: 

  • prekės neturi būti naudotos;
  • prekės neturi būti sugadintos dėl pirkėjo kaltės;
  • grąžinamos prekės turi būti pilnos komplektacijos ir išlaikiusios savo prekinę išvaizdą;
Prekių grąžinimų taisyklės